pondělí 15. května 2017

Golfové míčky


Nikdy jsem nevařila, neměla jsem potřebu a myslím, že jsem na to neměla vlohy a ani "koule". Manžel vaří naprosto dokonale, takže jsem se kuchyní vždy jen mihla, a letěla dělat cokoliv jiného, než jít vařit. Ale když se narodil Náš malý chlapeček, tak bylo jasné, že dřív, nebo později budu muset zabrousit i do kuchyně a že se budu muset poprat i stím, co mě vždycky nejvíc děsilo - vaření. A tak bych Vám ráda představila jedno z prvních jídel, které jsem v životě ukuchtila a které se na našem stole od té doby objevuje...:)




Luxusní golfové míčky s fazolkami


(Pro 4 osoby)
- doba příprava 15min

Ingredience: 
  • 400g mletého masa (1:1 vepřové a hovězí)
  • 50g strouhaného parmazánu
  • 3 lžíce strouhanky
  • vajíčko
  • 1/2 lžičky soli
  • 500g mražených fazolek (nebo můžete použít jakoukoliv jinou zeleninu)

Postup přípravy:

1.
Předehřejte troubu na 200°C. Na dno pekáčku nasypejte mražené fazolky, rozmražovat nemusíte. Osolte špetku soli. Než se maso upeče, fazolky se stačí prohřát a uvařit.

2.
Mleté maso smíchejte v míse s vajíčkem, strouhankou, sýrem, a solí. Vlhkýma rukama z této hmoty postupně vytvarujte kuličky, velké zhruba jako golfové míčky a pokládejte je rovnou na vrstvu fazolek.

3.
Dejte pekáček do trouby a pečte dokud kuličky nebudou zlatavé (25-35min). Fazolky nemusíte nikterak podlévat. Maso při pečení pustí dost šťávy, která bohatě stačí. Jako přílohu zvolte cokoliv, co máte rádi. Ideální je třeba brambor, nebo postačí i čerstvé pečivo.

Dobrou chuť :)





Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za čas strávený čtením a za případné komentáře...♡