neděle 7. května 2017

Kdo jsem...



..O MNĚ..


                


 Jmenuju se Markéta a momentálně jsem hlavně maminka syna Kubíčka a manželka toho nejlepšího chlapa. Jsem Aladinova lampa plná létajících myšlenek, milující maminka a manželka, snílek, kreativní tip a digitální miláček...:). Milovnice bílé, šédé a pudrové a taky pohádek, šití, retra, fantasy, Marvelu a DIY nápadů ♡. 


 ..O BLOGU..



♡ Zbožňuju pečení (s vařením teprve začínám), ale i tak sem moc ráda vložím vyzkoušené recepty. 

♡ Miluju šití, takže se tu ráda podělím o nápady, návody, nebo třeba odkazy na designové látky. 

♡ Samozřejmostí je, že mě jako maminku zajímá všechno, co se týká dětí, tak tu najdete tipy a "nezbytnosti" právě pro ně.

♡ Mimo jiné ráda tvořím, vymýšlím a zlepšuju vše, co se dá. Ať už jsou to různé proměny u nás doma, nebo všelijaké maličkosti, co vytvořím, vložím sem.  



A tak šiju, tvořím, peču a pomalu vařím... To vše pro miláčky, s úsměvem a tou největší láskou. A to je o mně zhruba všechno, budu ráda, když tu objevíte to své a najdete tu třeba inspiraci. Moc děkuju za návštěvu a ať se Vám tu líbí...:) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za čas strávený čtením a za případné komentáře...♡